slide show

L.A shopping - del 6

 
 
Köpte ett par vita låga converse inne på lady foot locker i downtown. kommer inte ihåg exakt vad jag fick ge för dom men det måste varit runt 50 dollar eller lite mer, det motsvarar iallafall ca 350 svenska kronor så om ni åker till usa borde ni passa på att köpa ett par.
Linnéa Thell Jansson

- åh gud ja vet inte vad det hette, men det kan det nog hetat :')

ska kolla upp det!

kaffehörnan

Jättefina skor till bra pris

vanja

är i L.A nu också, kolla in min shopping lite senare :)

Sara Ekman

Jag köper nästan alltid nya Converse när vi är i USA eftersom det är så billigt :)

Linnéa

Åh, vita converse = kärlek! Vad mer behöver man säga :)

snie.blogg.se

bra pris!

Carro

snyggt med nya vita converse.. mina är inte så vita längre ;)

benedit ♥

snygga! :) fattar inte varför dom ska vara så dyra i Sverige :s

sv; tack, visst var det! :)
kram

Amanda

Snygga!

sara

Köpte också ett par vita låga när jag var i usa, dom passar verkligen till allt :)

Silvia

Vilken fin blogg du har. Kolla gärna in på min med ;)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygga! När min syster var i new york köpre hon ett bar till mig :), är ju rätt dyrt i sverige.

J

Snygga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: