slide show

L.A - del 8

 
En dag gick vi till melrose flea market som hålls varje söndag på fairfax high schools parkering, inträde kostar 2 dollar (som går till skolan) och glöm inte att ta med cash. här kan man fynda lite allt möjligt så jag skulle lätt kunna ta med några gamla möbler osv (hur man nu skulle få med dom på planet är ju en annan fråga..) och få det sålt haha. gillar ni vintage grejer som levi's shorts och axelremsväskor är det här det rätta stället för er! jag fick med mig ett par levi's shorts med USA's flagga på som jag hade på mig för någon dag sen.
 
 
 
 
 
drack en jordgubbslemonad, riktigt god och svalkande i värmen.
 
 
 
vi gick runt lite på melrose avenue sen. här finns hundratals butiker som säljer saker i stil med 'boy london' märket, typ alexander mcqueen inspirerade sjalar, halskedjor, kläder med massa coola tryck på och lite 'swag' grejer.
 
 
efter det drog vi vidare till hollywood för lite mer shopping. i hollywood/highland center hittar ni bland annat victorias secret, forever 21, sephora, kitson, american eagle outfitters osv. på andra sidan gatan finns h&m och zara.
 
 
 
 
 
 
 
några svenska stjärnor finns med på walk of fame också!
Sara - Hold on be strong

Åh vill åka dit någongång!! :)

Sofia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

2 år hade jag tänkt :)

linda

sv: visst är den :D

Vilka härliga bilder :D Hoppas att du får en fin dag :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja, de var bra :)

Sofia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

skolan kostar ca 28000 per termin, sen betalar jag ca 4000 per månad för hyra o så och delar lägenhet med 4 andra tjejer :)

Natalie Salazar

vilka härliga bilder och alla snygga kläder jag såg jag :D

Sara Ekman

Skoj! :)

Linnéa

Åh, såååå fina bilder - walk of fame skulle man ju vilja besöka :D

Jennifer

Tack! Jag har också varit på walk of fame! för ett år sedan faktiskt :)

Oh vad roligt det såg ut! :)

SV: Ja men eller hur, det är lätt å fastna där på Instagram :P

sara

Åh så härligt och kul :)

FELICIA

Åh vad härligt det ser ut jag dör :O :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: