slide show

L.A - del 6

 
Vi brukade börja dagarna med att hänga lite vid våran lilla pool innan vi drog iväg på äventyr.
 
 
i downtown.
 
 
 
 
disney concert hall. sjukt cool byggnad!
 
 
 
 
några av downtowns skyskrapor.
 
 
 
jag vet, jag ska göra ren linsen på min kamera haha.
esther

åh vill också till USA ! :/

benedit ♥

sjukt fina bilder! :)

sv; jaa, jättegod! :)
kram

sara

Åh så härligt! :)

Fanny

fina bilder!
-nja med mig är det väl lite sådär idag
kram

Sandra

sv: Tack! Fina bilder! :)

Moa

Åh det är en fin stad :)

Frida Lindberg

Gud vad det ser underbart ut!!!

Linnéa

Underbara bilder <3

Jodå, jag fick handlat en hel del :)

Malin

Fina bilder! :D
-tack! :D

Sara Ekman

Najs :)

Clara

Tack snälla du!

Liborius

fina bilder!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Verkligen massor av häftiga byggnader:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: