slide show

L.A - del 16

 
Stranden i santa monica, väldigt fint men blåsigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 nöjd tjej som älskar santa monica haha!
 
 
åt en 'funnel cake' på piren också, det var så sjukt gott!! det smakar typ som våfflor fast med krispiga toppar som man kan få olika tillbehör till. (man kan välja mellan choklad, jordgubbar och en massa annat som jag inte kommer ihåg)
 
basebollivet.blogg.se

Vilka härliga bilder. Jag älskar Santa Monica!!!

bookofems.blogg.se

Åh, älskade älskade älskade LA <333

sara

Häärliga bilder! :)

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

dööör så fint. vill också!

angelica

åh så härliga bilder!! haft en bra dag? :)

LINNÉA FLYSTAM

Underbara bilder!

Min blogg är i full gång med bra uppdatering och massa nya bilder! Kika gärna in. Kram
linneaflystam.blogg.se

elin

Så härliga bilder!

Hanna

Vilka fina och härliga bilder :)

H A N N A

blir så galet avis!

Olivia

Härliiiigt ;o Och fina bilder! Sv. Tack! Kram :)

SAGALARSSON | foto

sv; jag är på 4x08. :)

Vilka underbara bilder! :)

Isabell

Men åh vad fuskigt!
Jag har faktiskt också varit där och gud som jag älskade det!! :)

Ida

Härligt! Och den där våffelgrejen såg riktig god ut!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Härliga foton:)

emmaholm.se

Himla fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: