slide show

L.A - del 11

Fler bilder från warner bros. studios!
 
 
rosewood church.
 
 
 
inuti kyrkan. visst ser det litet ut? sjukt hur man kan göra så det ser så mycket större ut i filmer. när vi var där inne så tänkte jag även på scenen från PLL med ian och spencer när ian försökte döda henne från avsnittet 'for whom the bell tolls' , svårt att fatta att man var där inne liksom.
 
 
lucky leons cupcakes.
 
 
 
rosewood city hall och rosewood high school är samma byggnad fast har olika ingångar.
 
 
 
the haunted house från PLL 'the first secret' (mitt favoritavsnitt!)
 
 
 
 
 
toby och jennas hus.
 
har massa andra bilder från warner bros. studios så det lär bli typ 2 delar till haha.
Tea

SV: Tack så mycket!! :D

Åh vad fina bilder!

Linnéa

Visst är den bra, I love Homer Simpson <3

Marlene S.R

sv: tack, okej :)

Caroline

Ååå, så coolt!! :)

Altin

OMGF, JAG VILLL OCKSÅÅÅÅÅ!!! Asså älskar pll och ska lätt besöka det stället innan jag dör:(((((

Ester

Oj gud va coolt!! Jag brukar också titta på PLL. Så sjukt coolt att se dessa bilder då!! Är det du dom tagit dom?
Riktigt fina!!

Sara - Hold on be strong

Åh gud vad avis jag blir :D
sv: visst :)
kram

Natalie Salazar

oj uppe i del 11 :D kul att kolla på bilderna du lägger upp :D

snie.blogg.se

så skoj!!

liborius

så roligt att se alla bilder:D

Sara Ekman

Häftigt! :D

benedit ♥

fina bilder, vad kul :D

sv; jaa visst var den! jo men det är ju oftast så, man hittar något snyggt på hemsidan så finns den aldrig i butik :/
kram

Namn:linda

Åh men gud vad häftigt att se allt ifrån PLL på riktigt :D Älskar den serien!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: