slide show

INSTAWEEK

 
 
juliailgren1 @ instagram.
 
Mitt nya nagellackskit från ciaté som jag testade här för någon dag sen // outfit med ett nytt linne och halsband // nailzzz. // bättrade på brännan lite // tittade på det senaste PLL avsnittet igen bara för att den var så himla bra, helt klart ett av de bästa avsnitten hittills // underbara NY // chillade ute i solen som gick i moln sen.. // mina ananas-naglar!
FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Sofia

sv; åh jag med! fast ska fara dit till påsk!:)

Linnéa

Tjusiga bilder förresten :)

Ja, det kommer verkligen bli en toppensöndag <3

liana

åh massa tack tack tack för du sa hur mycket tröjan kostade! Då vet jag,massa tack!!! Betyder guld!

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: den är väldigt intressant

Sara Ekman

fint :)

Linn ♡

Allt bra? :)

Josephine

Sv; Tack så mycket! :D

frida

Fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: