slide show

Hot pink

 
 
 
För några dagar sen köpte jag ett nagellackskit från ciaté på kicks och idag testade jag det. i paketet får man med ett vanligt neonrosa lack, ett med glitter i och så ett genomskinligt minilack som jag inte riktigt vet vad den är till för, står något om att naglarna ska lysa i uv-ljus men jag tycker inte riktigt att dom gör det. men jag gillar färgen iallafall, så snyggt till bruna händer!
Amanda

Det var det också. :)
Supersnygga naglar! Älskar rosa.

Sofia

Snygg färg!

Denise Wallin

och jag kan förstå att du också vill ha en sån hehe ^^

nicolinda.blogg.se

Oh la la, me like! Love it :)

C a s s i e

snyggt!

sv: jo jag powerwalkar 5 km och springer 2 km varje morgon, efter det kör jag styrka (olika muskelgrupper varje dag) och har 2 lediga dagar, sen försöker jag äta rätt och så :)

kaffehörnan

vad härligt snyggt du passar grymt i de

amanda

fina :)

Linnéa

Åh, sååååå tjusigt <3

Josefine ♔

Snyggt! :D

benedit ♥

åh vad snyggt! :)

sv; jaa verkligen haha! det värsta är ju att om några år kommer jag kolla tillbaka på bilder från det här året och skämmas :')

Dana

vad snyggt!

Evelinn Bladström

Supersnyggt! :D Det måste jag testa

Madelene

snygga naglar ! :)

Sara Ekman

Snyggt :)

linda

sv: Ja visst är den :D super fina naglar :D

KMStyle

snyggt!

Josephine

Snyggt :)

☂ millan ☂

jättesnygg färg på lacket måste jag säga! har funderat på att köpa ett ciate nagellack, men eftersom de är ganska dyra undrar jag om de är bra att måla på? för vissa nagellack är ju inte alls bra, och med vissa går det hur bra som helst! torkar det fort? kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Riktigt härlig färg:)

Tove

Superfin färg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: