slide show

Essie combination

 
 
Målade naglarna i alla mina essie lack idag och det blev rätt fulsnyggt haha..den orangea förstör lite så utan den hade det nog blivit bättre. men somrigt blev det ju iallafall!
Sara Ekman

fina :)

Linnéa

Vilka gulliga färger - jag ska verkligen hitta något nytt lack imorgon <3

Kaffehörnan

Vad snygga dom är

Emelie

Vad fint :D
Ja, jag hittade mig en ny dator!!

snie.blogg.se

snygga färger!!

Carro

Alla lacken va ju jättefina och somriga =)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Det här lacket var faktiskt väldigt lätt att ta bort:) Annars kan ju glitter vara ett h*vete haha

benedit ♥

snyggt! :)

sv; hihi kul att du tycker det! :) jaa verkligen haha! :')

Jennah

Det är verkligen populärt med Essies nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: