slide show

Details from my room

 
Om ni undrar vad tången är till för så brukar jag använda den till att öppna nagellacksflaskor som torkat fast hehe.
 
 
en del av min nagellackssamling, resten ligger i en annan låda för jag får inte plats med nåt mer nagellack nu....
 
 
 
har sparat en massa broschyrer och biljetter från t.ex empire state building, vet inte varför men jag vill inte slänga det.
 
 
min VS samling.
 
 
Storstädade mitt rum igår och tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder så ni får se hur det ser ut. mitt rum är väldigt ljust och stort och man ser direkt att jag älskar kläder och nagellack.
Sara Ekman

Fint :)

Fannie

samma här, haha. ja visst gör den!! :)

Linnéa

Så fina bilder, gillar verkligen din nagellacksamling <3.

Lina S

Så fint :)

Annika

SV: tack så mycket :D

benedit ♥

åh vad fint, det var ju inte lite nagellack och VS produkter direkt haha! :)

sv; tack! :)

Emelie

Superfina detaljer! :D

Natalie Salazar

så fint och älskar din VS samling :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: