slide show

Chillin' in the sun

 
 
 
Idag har det varit soligt och molnigt till och från hela dagen men sen när jag trodde att solen äntligen hade hittat fram så la jag mig ute med ett par tidningar från L.A, en cola zero och så lite musik i öronen till det..men sen dök det upp en massa gråa moln så jag fick flytta in efter ca 10 minuter haha men det var ju skönt ett tag iallafall!
Denise Wallin

sv: åhh blir så glad av att du tycker det :D

Linnéa

Ja men visst stämmer det :) I alla fall i mitt fall - kan verkligen bli klädkaos i min lägenhet <3

Milina

Snygg färg på naglarna!

Evelina

Ser riktigt härligt ut! :)

Josefine ♔

Sv: Tack snälla du! :D

nicolinda.blogg.se

Mys :) Haha, vad tråkigt att molnen bara gömde sig för stunden. Såg mysigt ut iaf de minuterna du fick sol.

Svar: Det tyckte jag! Allt svävade runt i mina tankar. Lyckades finna foton på det @weheartit. Absolut :D

Clara

Lät härligt att bara få ta det lugnt! Synd att solen försvann så snabbt!

Amanda

Det var det också :)
Låter härligt!

snie.blogg.se

gött !!=)

charmigadjuralskaren.blogg.se

vilka mysiga bilder!!

H A N N A

Härligt! där jag bor regnar det :):)

Sarah

Ser o låter mysigt ut förutom alla moln :) Vi har haft asfint väder i flera dar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: