slide show

Black and white

 
lite fina bilder som jag tog nu ikväll, haha.
 
Idag har jag hunnit med ett snabbt besök på arbetsförmedlingen, sökt ett jobb som jag veeerkligen vill ha, tittat på det nya PLL avsnittet som var sjukt bra och spännande, tittat på resor till london, fixat en ny väldigt enkel design på mina naglar och sen inte så mycket mer än så. väldigt händelserik dag, hehe..
Tea

Tittade också på PLL avsnittet, såååå bra!!

SV: Tack Julia kul att du tyckte det!! :D

Cajsa Lindahl

visst är den!? :D Vill haaa! ;-)

Linnéa

Åh riktigt nice :)

A M A N D A - The L.A dream!

SVAR: hihi vad kul! Vill du flytta dit? :D

Lina

Vad söta bilder ^.^
Vore roligt om du såg min senaste video på min blogg :)

Sara Ekman

Hoppas du får jobbet! :) Vad är det för något? :)

Linnéa

Så lite så :)
Hoppas du får en finfin torsdag <3

snie.blogg.se

lycka till me djobbet =)

lydiamolins.blogg.se

SV: Ja verkligen! :) Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: