slide show

A year ago

 
 
 
 
 
 
 
Idag, 19e juli är det ett år sen jag satt på ett plan mot världens bästa stad - new york. den resan är den bästa jag har gjort och jag känner mig verkligen hemma i NY.
amanda

åh jag vill också åka dit!

nicolinda.blogg.se

Tjusiga foton! Du borde stämpla dem, annars använder någon säkert dem. Eller är det du som har tagit allihop?

Love it! Vilken dröm. Jag vill också dit. Hur länge var du där? :)

Svar: Jag med! Vilken är din favorit? :)

Svar: NY var såå underbart, vi var där i 5 eller om det var 6 dagar, beror på hur man räknar :)
Julia

Linn Ahlex

sv: tack! :D

Denise Wallin

Jättefina bilder, vill också till New York!

Kajsa Johansson

Så vackert det är!!

C a s s i e

sv: tack! :)

sara

Måste åka till New york någon gång, har bara varit där för att byta flyg så hann inte se något! ;)

Linnéa

Wow, jag vill verkligen åka till NY nån gång <3

Vendela Carlsson

Hej, gudomligt fina bilder ;)
Några planer för helgen?
Lust med bloglovinbyte?
kramis

Sara Ekman

New York är verkligen underbart! :D Speciellt på sommaren :)

Emilia

Vilka härliga bilder! :) hur har din dag varit då?

Nathalie

sv: ja... jag har funderat på att kolla där men har aldrig fått tummer ur ;) tack för tipset förresten!

Amanda

Ja, visst är hon. Fina foton! New York verkar ju vara helt awesome!

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Åh vilka fina bilder! Det måste ha vart en underbar resa!
SV: Tack fina du! :)

Nelly

Härliga bilder! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Åh, älskar new york


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: