slide show

8 sanningar

* Jag gillar instagram mycket mer än facebook. förut hade jag lätt svarat fb men nu känns det inte längre som att facebook handlar om en själv och ens vänner utan mer 'like this pic if you agree' och sånt. visst att instagram också handlar om likes, men det är mycket roligare och det dessutom kul att se kändisars foton.
 
* jag har alltid varit väldigt kreativ av mig, förutom mina nagelmålningar så har jag ritat och målat mycket förut för flera år sen, slutade bara sådär innan jag började högstadiet dock..
 
 
en bild som jag målade förra året på estetlektionen (inspirerad av carolina gynning)
 
* i mitt rum hos mamma har jag en new york fondvägg, (finns en bild här nånstans i bloggen, men jag kan ta lite fler bilder och lägga upp här sen) 2 NY tavlor, gardiner med new york på och en kudde med något NY motiv på.. hehe.
 
* några av mina drömresmål (förutom L.A och NY som jag har varit i nu) är miami, mexico, singapore, bangkok, sydney och tokyo. att resa är dock det bästa jag vet så jag vill resa runt i hela världen men dessa är dock mina drömresmål.
 
 
* jag är väääldigt bestämd, envis och har sämst tålamod. förutom det så är jag dessutom världens klantigaste människa haha.
 
 
* min favoritmaträtt hemma är grillad/stekt lax och på restaurang så tar jag nästan alltid kött.
 
 
på cheesecake factory i L.A, det var såååå gott!
 
* en av dom absolut bästa dagarna i mitt liv var studentdagen, allting var så himla bra! kan inte fatta att det redan har gått lite mer än en en månad sen.
 
* jag kan aldrig få nog av kläder, smycken, skor och sånt vilket har resulterat att jag har kläder i princip överallt i mitt rum..får nog se till att ha en bloppis eller liknande, vore det intressant?
amanda

åh älskar såna här listor, så intressanta! :D

Riktigt cool bild du målat! :)

VilmaLindberg

SV; Tack så mycket och varsegod! Kolla gärna på min nya Haul video :)

Emilia

Svar: tack så mycket! :) hur har din dag annars varit då?

Linnéa

Hihi, spännande läsning och avslöjanden <3

linda

sv: ja men visst är det :D så roligt! :D Vad duktig du är på att måla :D

Linda :)

Vilken fräck bild, väldigt annorlunda :)

SV; Tack så hjärtligt!

Tea

Kul inlägg, känner igen mig på den första och den om bestämd; envis & klantig haha!!

SV: Tack så jättemycket finis! :D

Sara Ekman

Håller med, Instagram är mycket roligare :D

♫♪ sandra

kul att läsa!

nicolinda.blogg.se

Håller med om Facebook!

Wow, jag trodde först att det var Gynnings. Du är fantastiskt duktig. Jag skulle lätt köpa din tavla. Snyggt jobbat. Talang och engagemang! :)

Nelly

Roligt att få veta mer om dej! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: