slide show

130729

 
 
Såhär har jag sett ut idag, linnet är från forever 21!
Linnéa

Snyggt <3
Ja, jag har haft en finfin måndag ute på havet med sol och fiske <3 Tyvärr bränt mig sönder o samman :S

Evelina

Så fint :)

Clara Arvidsson

snygg outfit!
sv: Ja de var de :) Allt bra? :)

Hannah Danielsson

riktigt snygg outfit!
svar: tack så mycket! xx

Jasmine Lundvall

Snyggt!

Josephine

Snyggt :)

S I G R I D   B E R N U L F

Älskar linnet men även shorten, galet snygga! Coolt att du haft bloggen så länge :) lust att göra ett bloglovinbyte förresten? kram!

Sofia

Snyggt!

Sarah

De e så snyggt me slitna jeansshorts :)

Carro

Snyggt linne!

Amanda

Sv: Jaa, ellerhur! Var första gången jag var där nu, men kommer garanterat åka tillbaka fler gånger. Så himla fint var det! :D

Sara Ekman

snyggt :)

liborius

snygging!!

Vill inte vara jobbig men betyder så otroligt mycket om du la en röst på min Håkanbild (nliborius) innan midnatt här: http://vagabond.com/Wayoutwest/#home
puss fina:*

benedit ♥

snyggt, älskar shortsen! :)

sv; hihi ja! :D åh okej, det blev nog också bra! :)

Amanda

Snyggt :)

Snyggt!

Svar: Det är inte min stil bara... Jag föredrar u-ringade linnen mest, inte så mycket för mode :)

Isabell

Åh vad fint!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: