slide show

ZIPPER

 
 
I lördags hittade jag en snygg tröja inne på h&m som jag fastnade för men jag gillar inte att det är en så kort modell på den så därför fick den inte hänga med hem. gillar verkligen dragkedjan längs ryggen, så himla snygg detalj. vad tycker ni?
MOA ~ brunetten i homs

SV: Hmm kanske det! Vilket program redigerar du i? :)

Frida

Riktigt snygg tröja. :)

johanna

den var fin o så men inte riktigt min stil :)

anna

sjukt snyggt med dragkedjan :)

Nicole Löfgren

Åh den rosa var ju helt lovely!!

Felicia

Oh vad fin!

Hanna Dahl

Skitsnyggt!

mira lindberg

Älskar också dragkedjor, så snyggt !!

Cissi

Vilken snygg, gillar detaljerna (dragskedjan)!

anniepiie

snygga! :D

Caroline Tano

Älskar den!
Väldigt stilfull och snygg blogg du har!
Om du har tid får du gärna kolla in min blogg och lämna en/flera frågor i min frågestund. Kramar!

Emelie

jättesnygg! Måste jag nog skaffa mig! :D Gillar inte heller att de är korta.. tror det är hm som haft sjukt snygga tröjor. Sedan tar man tag i dem så är de korta fram och långa bak. Så sjukt fult om du frågar mig, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: