slide show

till nagelbanden

 
Det sista jag gör varje kväll är att smörja in mina nagelband med den här krämen från apoteket. eftersom att jag målar naglarna så ofta får nagelbanden stå ut med en massa nagellacksremover vilket så klart torkar ut dom..speciellt nu under vintern också. ett litet tips till er bara!
merei

använder också det!

SOFIA ღ

sv: åh, ja visst var det bra! Haha hoppade till flera gånger :)
Och tack för ditt svar ^^
kram!

- S A N N A

sv: ser det, väldigt fint! Har det slitit mycket på ditt hår när du har blekt och så? För det är liksom det jag är mest rädd över eller vad man säger, det är det som får mig att inte göra ombre, men hur som helst..tack för din kommentar! Kram!

snie.blogg.se

ska man smörja på kvällen då eller? precis vad jag skulle behöva! sjukt torr runt naglarna

Sabina

Svar; Tack så mycket! :)

Åh den där har jag testat, den funkar! :)

Sofia

nice :D

Sara Ekman

Bra tips :)

Emma

sv: tack! :)

emma-isabella

Den är kanon!!!
Är bra så jävla dålig på att använda den :(


Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: