slide show

natural

 
 
Fixade nya gelénaglar på mig idag, den här gången blev dom korta (kanske lite för korta men det är skönare än mina stiletto-liknande som jag hade innan iallafall) och naturella. vet att dom ser matta ut på bilderna men irl så glänser dom mycket mer. vad tycker ni?
Emma

Sv: Ja den var verkligen supergod :D

Förrseten var gärna med i veckans blogg :)

--> http://emawalin.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

Fanny

Sv; Du kommer säkert också få åka nån gång :)Kram.

S O F I A

Jag tycker det blev supersnyggt! :D

Narre

sv; tänk hur härligt det skulle va O:
allt bra med dig?!

Nelly Stigh

visst va de, haft en bra dag?:)
kram

sofie

sv: tack :)

allt bra med dig?

Josephine

Snygga! :D Duktig du är :) Skulle se ut som ett barn hade gjort mina om jag skulle göra själv :P Haha

Sv; Aa, det ska bli riktigt kul :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Skönt att få fixade naglar. Tyckte de var långa jag, men det beror ju på vem man jämför mot, ag själv har ju väldigt korta, smidigast så ;-)

anna

enkelt och snyggt :)

Sofia

Fint.

Liborius

fina:)

Maja

Jätte snyggt! :)

Kajsa Johansson

men åh så fint!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: