slide show

kom med förslag !

Jag och malin gjorde projektarbetet tillsammans först men vi bestämde att det är bäst att vi gör det enskilt nu när våra scheman ser lite olika ut.
 
jag kommer skriva om naglar men vill gärna ha lite förslag från er vad det ska handla om, steg-för-steg, tips om olika nagellack eller något annat? man kan säga att slutresultatet kommer bli lite som en bok. så jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde komma med lite förslag!
 
 
några av mina naglar
 
Josefine


Hej!
Ha en trevlig kväll! :-)
http://pinksnow.blogg.se

Sofia Wendt

man tackar !
jätte fina naglar !! :)

filippa

sv: hihi ja visst blev dom rätt fina? ;)

MOA ~ brunetten i homs

Steg för steg, tips och trix för att få finare resultat, fakta, mycket bilder, och sånt! :)

Louise - Elsalouise.blogg.se

Svar: Ja eller hur! :D
Kram!

benedit ♥

snygga naglar!

sv; tack så mycket! :D allt bra med dig?
kram

Julia

Du kanske kan göra några videos där du fixar naglarna osv och tipsa om bra lack och sånt! :)

Vendela Nilsson

sv. ja verkligen! allt bra? :D

marina

sv. Tack så mycket. :)

anna

kul ide :) steg för steg och sånt tycker jag!

Lina (Lifeaslina)

Jätte fina naglar, steg för steg bilder skulle vara bra!
- Tack så jätte mkt! :D

Jos

Härliga naglar!

mira lindberg

Steg för steg, massa tips :)

Emilia - http://pezone.blogg.se

Steg för steg är skitbra, och så typ lite mer annorlunda stilar är kul :)

Liborius

steg för steg hur du gör dina mönster hade jag uppskattat:)

Emilia

sv: menade kanske inte de vanligaste sätten att göra mönster med, om du har lite mer annorlunda sätt att måla på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: