slide show

jag vill ha vår!

Jag vill ha vår nuuu. vill kunna ha på mig min snygga army-väst tillsammans med en stickad tröja under, glida runt i min jofama by kenza skinnjacka, måla naglarna i någon fräsch färg eller i något roligt mönster, sitta ute och känna hur solen värmer osv. trött på vintern!!
 
 
 
 
Emelie

snygg jacka!
allt bra? :D

caroline

Vill också ha vår nu!

Tack för din fina kommentar, den värmer! <3

anna

vill också ha vår!!

Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej!
Har du haft en bra måndag? Kram :D

Kajsa J

Jag vill med ha vår! Hoppas att den kommer tidigt i år!

Alice - bilderbyalice

OMG! vad fina naglar!

JOs

Jag med!!!

Michelle Osein

åh jag vill också ha vår! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: