slide show

if you can dream it you can achieve it

 
 
 
Nya t-shirten från JC är på idag. gillar den verkligen!
 
slutade 11 idag och gick ner på stan en snabbis, åkte hem och skrev lite på mitt projektarbete, filade bort gelén (så skönt att inte ha nånting på naglarna, äntligen kan jag skriva på tangentbordet och smsa ordentligt haha) och nu tittar jag på pretty little liars, vad tycker ni om mona?!
Sara Ekman

Älskar Mermaid to Order! :) Det var med i ett annat kit jag köpte förra året, och då använde jag det jättemycket, så blev glad när det var med i detta också :)

Sanna

Fint :)
SVAR:
Jadå :)

Nelly

Fräck t-shirt ^^
Och så härligt att sluta 11! :)

Sara Ekman

Det är aldrig något jag tänkt på :)

a

Vart har du köpt ditt halsband? jätte fint ju :)

Svar: från vero moda!:)
Julia

HANNA ~ blondinen i homs

Sv: Tack så mycket, snygg outfit, kram! :))

Caroline

såå snyggt du!:D

Emma

sv: tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: