slide show

got yourself a favorite ?

 
 
 
Varje månad under 2012 har jag låtit er välja eran favoritdesign och nu har jag fixat ett collage med månadernas bästa nagelmålningar så nu får ni välja vilken som är årets bästa..vilken väljer ni? den 1a är från januari, den 2a från februari osv så jag vet inte om ni kan se någon utveckling kanske?
Josefine Bjarnolf

Tack så mycket! :D
Min favorit är nog 11, väldigt elegant och supersnyggt! Dock var alla supersnygga hehe!

MOA ~ brunetten i homs

Jag älskar nummer 10 :D

SV: Haha ja det tackar man ju aldrig nej till!

Lisa

Nämen åhh så fina naglar!! Mina favoriter är nog 7an.:)
Alltså varje gång jag försöker mig på att måla naglar så blir det bara fult^^ Hihi

Emma

Du får säkert höra det ofta men du är grymt bra på nail art eller va man säger! You go girl! :)

Emmy

Wow, alla är onekligen supervackra! Jag hade skitsvårt att välja en men tyckte jäättejättemycket om trean :D

sv;
Åh taack snälla, detsamma ^^

Emmy

Nej nu skickade jag fel svar till fel blogg! Haha...

sv;
Ja den var så sjukt snygg :D Rosa också, blir inte bättre!

Elin

Sv: Tack :D Allt bra med dej? :)

▲ Hedvig Gustafsson

Alla var verkligen jättefina!!

Sv: Jaa, eller hur! Tycker jag med :)

Lisa

SV; Tack!

Hehe, jo jag vet men jag har inte så bra tålamod när det gäller naglar och sånt;)

amanda von walden

sv: tack!! allt bra med dig? :)

Elin

Får hoppas på det:) allt bra?

sofie

tack så mycket!
Åh gud vad fina!!

cassandra gigel

sv; tack sötis :D
ha en bra kväll!

Kajsa

wow, shit va dduktig du är! Nummer 9 gillade jag, älskar rosa! ;)

hur länge har du hållit på med det?:)

Svar: tack! :Djag har hållt på i ca 2 år:)
Julia

Emmy

sv;
Ah finns inte mycket som slår rosa hihi :D

Nelly

Gillar 4:an och 6:an bäst :)

Saga

åh herregud. galet vad duktig du är! nummer tio är min favorit.

johanna

sv: tack så mycket :D
snygga naglar allihopa!

Sofie

Vilka underbara naglar du gör!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: