slide show

bara en massa tankar

Vet inte varför jag skriver det här men när man driver en ytlig blogg som jag gör är det lätt för folk som läser att tro att allt är perfekt i bloggägarens liv. det är det verkligen inte i mitt liv iallafall, jag har dagar som känns helt värdelösa men såklart också dagar som är underbara.
 
just nu så känner jag mig väldigt vilse, jag har en massa skolarbeten som ligger och väntar på att bli klara, inte det att jag är efter i något ämne men jag är verkligen fast, har ingen aning om vad jag ska skriva till en svenska uppgift som ska redovisas i minst 4 min till exempel. och då är det bara 1 ämne.
 
jag vet inte vad jag vill göra efter studenten, vet inte vad jag vill jobba med, vart jag vill bo..helst vill jag bara dra till new york och bo där men det känns ju nästan helt omöjligt. panik!
 
som sagt, vet inte vart jag vill komma med det här inlägget men det kändes bra att få skriva av mig lite.
 
imorgon ska jag försöka hitta på nåt roligt att blogga om - om inte så hörs vi om några dagar igen! ♥
 
 
 
MADDISENJ

Hoppas det känns bättre snart, det är inte lätt att veta vad man vill göra med livet!

anna

ibland är det skönt att bara skriva av sig :)

emma ~ sjufoto! ッ

sv; ja! :) Allt bra idag?

Amanda Landegren

sv: Tack så mycket! Ja, jag längtar såå mycket!

Kramar Amanda! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: