slide show

130118

 
 
Efter att ha suttit fast på ett tåg 30 minuter längre än vad jag skulle ha gjort så har jag äntligen kommit hem nu. 2 minuter innan stationen (skämtar inte) så stannade tåget och kunde inte åka vidare tydligen, så himla ovärt haha. men nu är jag hemma och ikväll blir det myskväll med project runway, en av mina nya favvis-serier.
Liborius

snyggt! gillar väskan:D
sv. men åh vad snäll du är, tack<3

Josephine

Sv; Så lite så :)

Allt bra? :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Skönt att du kom hem tillslut. Inget roligt att få sitta på ett tåg längre en vad man tänkt.

Kajsa Johansson

Snyggis outfit!

linah brown

fin header!

Svar: tack! :)
Julia

sara

så drygt när man fastnar så!
tack så mkt :))

Florina ♡

snygg outfit :D

sv: yess kläderna kommer från nelly ;)

carro

Snyggt :)

Jenny Erlandsson

fin outfit tjejen :)

har frågestund på bloggen nu, kika gärna in och ställ frågor :D kram
http://jjennyerlandsson.blogg.se/2013/january/fragestund.html

Svar: tack :)
Julia

Sofia

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: