slide show

130114

Trodde att vi skulle ha schemalagda måndagar nu den här terminen men tydligen inte men jag kommer ha praktik på måndagar nu istället för torsdagar så från och med nästa vecka kommer det förmodligen bli så att jag är ledig på torsdagar istället. för mig spelar det ingen roll men det är skönt att ha en ledig dag iallafall!

har planerat mitt projektarbete nu och jag hoppas att det blir bra och att det blir klart i tid haha..det ska ju vara inlämnat om typ 3-4 månader. work hard!
 
 
bild från lanzarote
Nathalie Nyrén

Tack så mycket!!

Ha en bra dag!

Julia

Lycka till med projektarbetet!
sv: okej! skönt att ta studenten snart då :D

Lina (Lifeaslina)

- Ja jag med!

sara

hoppas du får en bra start på nya veckan! :)

Elin

tack!

allt bra?

mira lindberg

Finis !

sara

går säkert bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: