slide show

050113 - hemma!

Kom hem vid 4-tiden i natt och gick upp för lite mer än 1 timme sen haha zzzoombie. idag fortsätter äventyret och jag ska snart hoppa på bussen och möta upp en vän. svarar och publicerar alla kommentarer sen när jag har tid över till det men nu är jag iallafall hemma och att sova i min egna säng var såå skönt!
 
 
 
 
några bilder från min insta, juliailgren1 heter jag där.
FELICIA

Ja eller hur :D den e grym helt enkelt!

Nu har jag "Veckans blogg" i bloggen. Kika in för att se hur du är med och tävlar om 1 inlägg med din header, länk och kort beskrivning av din blogg, samt 3 länkningar till i olika inlägg!

http://bipolarsynvinkel.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: