slide show

x4

 
Har jag verkligen bara gjort mönster på mina naglar 4 gånger under januari?! det är ju ingenting jämfört med alla andra månader haha jaja. någon favvis?
Camilla

4an var riktigt snygg :)

Julia

Jag gillar nummer 4 bäst :D kram

caroline

4:an :D

Kaffehörnan

Vad snyggt nr 1

M

Hoppas du hade en bra fredag :)

Lotta

Sv: Jaa, jag gillade verkligen den outfiten alltså! Både skjortan och jeansen är ju galet fina :D

Vad ska du hitta på för skoj idag då? Ska du se melodifestivalen ikväll?? :) kram!

Elin

Gud så fina naglar ! :D

Nelly

Läckra :) Gillar 4:an bäst ^^
Såg en bild på läckra naglar med blixtlås - det kanske vore något? :)

magda

åh gud så fina! gör du dem själv? :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: