slide show

what to do?

 
 
Första bilden är från i höstas och den andra är tagen igår, har inte hänt så mycket men jag tog med den gamla bilden ändå för att man ser lite bättre på den. har fixat en tid till frisören om 2 veckor och nu funderar jag på om jag ska eller om jag vågar klippa ca 5-6 cm av mitt hår? det är sjukt slitet så det behövs ju och det skulle vara kul med nåt nytt men samtidigt så vet jag att jag kommer ångra mig haha..ska jag?
 
ps. ni som frågar om min ombre så fixade jag det hos frisören. första gången jag blekte topparna var i våras och sen lät jag solen göra sitt under sommaren och sen färgade jag en gång till i höstas. det är nog bäst att göra det hos en frisör så man vet att det blir bra.
MADDISENJ

snyggt hår

patriciac.blogg.se

sv: Tack så jättemycket:)

Michaela Magnusson

Gillar att du har mörkt upp och att det blir ljusare längre ner :)
- UNderbart :D

Dana

gör du blogg design?

om ditt hår är slitet så tycker jag att du ska klippa det. håret växer ju ;) och så kan det vara kul med en förändring

Svar: nej göra inga designer.
jaa jag vet försöker övertala mig själv om det haha :p.
Julia

Molly

Sv; Tack ,allt bra?

J O Y ▲

Ditt hår är verkligen sjukt fint.

Natalie Salazar

tjusigt :D tack gumman för bilderna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: