slide show

och jag är en vinnare igen

 
Jag brukar egentligen inte tycka om svenska låtar men den här gillar jag faktiskt..petras röst är väldigt bra också så det är väl en av anledningarna.
Jennifer Lundh

sv: tack! :) använde mig av appen CocoPPa. Den här tjejen skriver ett jättebra inlägg som förklarar steg för steg hur man går tillväga! :)

http://ottilialundh.devote.se/blogs/24575037/cocoppa.htm

H A N N A ❤

Sv: eller hur.. :o fattar inte varför hon inte bara berättar för dpm!! :oo

basebollivet.blogg.se

Den är bra. Gillar henne!!

SVAR: Tack vad kul att du tyckte det.

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Jag med, sjukt trött på vintern!

Louise

Gillar den låten jag med :)

Hannah Danielsson

svar: tack ska du ha! xx

Jennifer Lundh

sv: ja, eftersom du måste ha kvar alla original-appar för att det ska funka, så är de ju bara o ta bort genvägs-apparna om man säger så :P dom vanliga måste man ju alltid ha kvar ändå så. men jag har lagt undan mina original i en mapp på en annan sida :)

♫♪ sandra T

den är bra!

Nelly

Den låten är fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: