slide show

i want you to take over control

 
 
 
Plusgrader och skinnjacka, underbart!
Sarah Persson

Åh gud jag förstår det, vilket var du på? :)

Amanda

Ja, äntligen är våren på väg!

En flicka som är stark

Så snyggt!!!

Louise

SV: Vad bra! :D
Det är bara bra med mig med! Vad gör du då? :)

Liborius

åh vill också ha en skinnjacka!:)

Mikaella

Hej!
Jag skulle verkligen behöva din hjälp!! Om du bara kunde trycka in dig här https://apps.facebook.com/ibeliebeinlove/participations/356816 och rösta på mig, det tar bara några sekunder.. Det här betyder verkligen allt för mig och tävlingen avslutas imorgon!!
Tack <3

Kaffehörnan

Vad häftigt snyggt. Vad gillar du maddes tips, nåt du gillar bättre sämre

Carro

Åh, jag vill också börja använda min skinnjacka :)

J O Y ▲

sv: Åh eller hur! :D

Maria - med sikte mot Kina

Ååh, jag vill med ha plusgrader och slippa ifrån vinterjackan!

malin

fin blogg! Kika gärna in på min och säg vad du tycker! ;)

Sarah

Längtar efter mera plusgrader :)

MADDISENJ

Tack tjejen, underbart med skinnjacka och plusgrader!

Sarah Persson

Usch vad läskigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: