slide show

FRESH

 
Tänkte göra nåt mönster så började med en vit bas men orkade inte riktigt fortsätta så det fick bli helvita naglar nu istället. om jag hinner imorgon så ska jag göra något roligt mönster. men jag tycker att helvita naglar är sjukt fint och fräscht, speciellt på sommaren till brunbrända händer.
Maolion

Sv: Haha eller hur!

Madeleine Jonsson

Sov gott och dröm sött :)

Emilia ▲

sv: Alltid gott med jordgubbar. Allt bra? :D

Lifeaslina.webblogg.se

- Ja verkligen! :D

Liborius

snyggt!

Sofia

snyggt :D

jossan

Snygga naglar!

sv: Haha jag vet faktiskt inte hur jag lyckas alltså.. :'D Och nej det var inte så skönt heller hehe ;)

jennifer

fint!:D

hanna

snyggt !:)

anna

snyggt :)

Fannie

Fast jag tycker det funkar för mig, oljan ska ju inte in i huden utan i nageln :) men vad vet jag, läste det bara på en nagel-sida! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: