slide show

candy crush saga

 
Antar att det inte bara är jag som är beroende av candy crush? är just nu på nivå 41 och den är egentligen inte så himla svår (spelade på 23 och 29 i evigheter) men det brukar alltid bli typ 2 gelérutor kvar efter att dragen är slut, sjukt irriterande haha. och så är det ju värdelöst det där med liven men spelet i sig är ju beroendeframkallande och ett riktigt bra tidsfördriv.
Sara Ekman

Jag har aldrig spelat det, men en på mitt jobb sitter med det hela tiden, haha :P

Ida

Haha det är jättekul!

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: Ja ellerhur!

Fia

SV; Tack dom är söta mina små godingar!

Åhh värdelösa spel, är fast på bana 135 så nu har jag gett upp :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: