slide show

X-mas nails

 
Såhär blev mina julaftonsnaglar, satte fast lite stenar och nitar och målade dom i vitt, rött och guld. gillar ni det? ♥
Milina Salihodzic

Snyggt :D

En plats i solen

Tack så mycket! Vilka läckra naglar!

Anita

Men va snyggt! :D hoppas du hade en fin julafton igår, kram :D

Sara Ekman

snygga :)

Emelie

Åh vad duktig du är! Seriöst, jag kan knappt måla naglarna utan att måla utanför.. Fast jag har väl bara helt ärligt målat dem typ 4-5 gånger i hela mitt liv ^^
sv: Ja ibland är det så mys att bara ligga i sängen och kolla film! :)

Elinore

Sjukt snyggt :D <3
God fortsättning :)

Emme ∞

Jag har utmanat dig på min blogg!♥

Svar: vad kul men jag har blivit utmanad en gång tidigare och tycker det räcker :)
Julia

Linnéa

Tack tack, ja är väldigt nöjd med mina paket <3

Fina naglar :)

Emme ∞

Så fina naglar!

SV: Ja jättemys! ^^
Ja tack för tipset, ska kolla in de! ^^

Emme ∞

SV: Jaha okej, lite synd men jag har förstås förståelse! :)

Sandra SG

Hej på dig! Jag har antagit en utmaning jag fick av en annan bloggare och jag har nu valt att utmana dig! Direkt till utmaningen: http://sategu.se/2013/december/blev-utmanad-av-emmesphotosbloggse.html#comment

sara

Så snygga! :)

Amanda

Fint!

Annika

Sjukt snygga naglar!

Natta

Hua vad fina! Du är så himla duktig! :D

Olivia Magnusson

SÅ fint!

sv: hihi tack :D
kamis♥

☆Z I N J A☆

så fint^^

Agnes Bjurek

Supersnyggt!

Emelie

Åh vilka snygga naglar!!
SV: åh ja visst är den fin, gillar också väskan till vänster, funderar faktiskt på att köpa den! men o jag är smart så ganska jag ska önska mig den i födelsedags present!:)

Sanna

verkligen fina!
Kolla gärna in min nya blogg :)

anna

riktigt fina naglar :)

Sara

Niccceee! Diggar dina naglar grymt mycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: