slide show

What to wear?

 
 
outfitbild här!
 
 
 
 
outfitbild hääär.
 
 
 
Vilken topp/klänning tycker ni att jag ska ha på mig på julafton? klänningen som ni ser på bilden längst ner är ju inte speciellt julig men den är så himla fin! den andra vita toppen hade jag på mig på julafton förra året så det är kanske inte så roligt att ha på sig samma topp men jag gillar den verkligen också, en outfitbild för 1 år sen med den finns här.
Amanda Persson

svårt att veta, kan du inte lägga ut hela outfiten på dig istället? :D

Elinore

Snygga kläder :D

Hanna

Den toppen du hade förra julen var ju jätte fin! :)
Sv: Okej :)

♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

Amanda Persson

första :D

aina [fotoblogg]

Allt var ju så snyggt!

veronica eriksson

Gud så mycket fina plagg! :) Älskar bild nr 2! :) Kramar

Pauline

dom vita var jätte fina :)

Ellen

Så mycket fint! Gillar de vita topparna jättemycket.

Sofia

vad fina de vita var :D

Showbrains

Jag gillade det svarta!

Emelie

Tycker du ska ta den svarta!!=)

Johanna Gustafsson

tycker den svarta är fin :)

Johanna - A dream as a model ♥

Den spetsiga eller den svarta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: