slide show

Wanties @topshop

 
Fixade ett collage med lite saker från topshop, hittar ni något snyggt? jag tänkte köpa den vita toppen (som var finare irl än på bilden) i lördags men kände att den inte var värd 500 spänn så den fick inte hänga med hem men annars så älskar jag klockan, nagellacken och iphoneskalet.
Erika

Det är så sjukt att topshop är så dyrt i Sverige.
Hittade själv en tröja för 600kr här, och på deras engelska hemsida kostar den 300-400kr istället.

Moa

Sv: Åh jag håller med dig! :)

Linnéa

Åh såååå snyggt, ge mig bootsen uppe till höger tack <3

sara

Supersnygga saker, skulle kunna tänka mig allt! :)

+ BYSMJ

jag är så nyfiken på hur dina nyårsnaglar ser ut om du har fixat några :) <3 var och fixade mina idag, dock bara förlängde så vill ha lite inspo!

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Sara Ekman

Snyggt :)

En plats i solen

Fina saker :)

Michelle

Klockan<3

Ellen

Måste verkligen önska mig en Daniel Wellington-klocka till nästas födelsedag haha, de är SÅ snygga!

Amanda Persson

tröjorna var väldigt fina :) kram!

Fia

SV: Hittade ett bra NY-tips bland dina inlägg. Journeys, ska köpa med lite converse hem så blir perfekt :D

Svar: Vad bra, ja gör det:D
Julia

milina.blogg.se

Fint!
- haha ja verkligen

aansoo.blogg.se

älskar skorna nere till vänster :)

svar; tusen tack, det hoppas jag också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: