slide show

Vinterskor

 
Jag har jättesvårt att hitta fina och varma vinterskor, det slutar alltid med att jag kör på converse eller köper ett par från till exempel skopunkten som inte alls tål kylan så mina fötter fryser alltid. antar att jag inte är ensam om det så fixade ett collage med lite snygga skor i olika prisklasser och stilar, ni hittar alla på nelly.com och scorett. vilken gillar ni mest?
aina [fotoblogg]

Snygga skor :) letar själv efter ett par snygga vinterskor!!

Pauline

så snygga!

AMANDA

Jaa :)

Anita

Fina skor :D
Sv: tack snälla du <3

Christina

Jag gillade de bruna skorna. Dock så föredrar jag att använda svarta skor under vintern.

Amanda

Snygga!

Fashion Safari

skulle inte säga nej till det tredje paret ;D

Fanny

Alla var väldigt snygga men jag gillar nog de längst ner till höger mest :D

Amanda Johansson

Snygga :)

veronica eriksson

Vilka snygga skor! Riktigt fina :) Kram

Milina Salihodzic

Snygga! Fast jag föredrar mina mysiga uggs

Sara Ekman

snygga :)

Ellen

Snygga! Jag hittade ett par bra höst/vinterskor på Skopunkten faktiskt, mycket varmare än man kan tro dessutom. :)

aansoo.blogg.se

så snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: