slide show

Turquoise leopard

 
 
Ett par naglar som jag målade för någon dag sen som jag inte hunnit visa upp här än. blev dock inte speciellt nöjd med dom, bilden ger verkligen inte den turkosa färgen någon rättvisa (den är mycket finare i verkligheten) och den silvriga från essie gjorde inte heller sig så bra på bild men det är så svårt att få bra bilder när man inte kan fota i ordentligt dagsljus eftersom man knappt ser solen nu för tiden.... men ni kanske gillar mina naglar lite mer än vad jag gör?
agnesandersson

Åh, vad snygga naglar!

isabella

åh så grymt snyggt! :)

Michelle

så fina naglar! :)

Milina Salihodzic

Så fint :)

sandija-döv-adopterad-fotografi

snygga naglar!

Jojo

fint!

Amanda

Jag tycker du är superduktig! Jobbar du med detta?

Anita

Häftiga naglar!! :D

Amanda [SPONTAN]

Riktigt snyggt :)

caroline

Snyggt med turkost :D

anna

vill ändå se hur det blev :)

Hanna Sahlqvist

Oj va duktig du är med nailart. Önskar jag var så duktig :)

veronica eriksson

Otroligt häftiga naglar, riktigt snygga! :) Kramar

Kajsa Johansson

jag tycker att naglarna är riktigt häftiga! du är väldigt duktig :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

The Mimz

Ååh snygga naglar!!

Felicia

Tycker att det var riktigt snyggt! :D

Fia

Jättesnygga naglar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: