slide show

Tre favoriter

 
Notion 1.3 har typ blivit ett av mina favoritmärken på nelly, dom har så mycket fint. här kan ni se tre av mina favoriter! skulle ni kunna tänka er att bära något av dessa plagg?
MISS REBECCA

Har du instagram? lägg till mig där så lägger jag till dig också? Rebeccamikaelsdotter heter jag där :) kram

Svar: La till dig nu, heter juliailgren1 :)
Julia

Milina Salihodzic

Den gråa är typiskt min stil!
- äsch, naveln gör verkligen inte ont :)

Amanda

Snygga!

aansoo.blogg.se

om chiara sweatern skulle ha varit i kortare modell så skulle jag kunna tänka mig att ha den, gillar dock inte när den är sådär lång :)

maria at inredningsvis

Mitten outfit va ju bara LOVE :) tack för fina ord

Idag på bloggen har jag en het cool webshop...kolla in:)

Ha en fin vecka söt

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Sofia

Snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: