slide show

Today's

 
 
 
Såhär har jag sett ut idag, hade på mig en tröja som är köpt i paris, gammalt halsband från lindex eller något sånt, klocka från ur&penn, leggings från bikbok och så converse till det. btw så snöade det idag, wiiiieee! nu regnar det tyvärr ute så det är bara slask kvar men tidigare så var det faktiskt rätt mycket snö, hoppas det kommer tillbaks snart.
Johanna - A dream as a model ♥

snyggt :)

Snyggt!

Kajsa Johansson

vilken fin outfit :)

Emma-Julkalender på bloggen

Just visst hade du en nikon kamera?
Jag har en canon 1000d och det verkar inte finnas trådlös fjärkontroll :( jag har en för gammal kamera, haha!

Linnéa

Tjusigt <3

Linda

jätte fint!

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Lollee

Super snyggt!
Allt bra med dig?

Felicia

stiligt ihopsatt!

puss

Sara Ekman

snyggt :)

Lisa Radojewska

Fiiint!
sv; ja men de är så mysigt! hur många är ni som firar i familjen? :)
Kram

Ellen

Snygg outfit! :D

Elisabet

Snygg outfit

MATILDA

så snyggt!

BYSMJ +

Snyggt!

Hoppas du får en fin fredag finaste Julia!

Mathilda

SUper snyggt! (:

Amanda

Fint! :)

sara

enkelt men snyggt :)

Julia

Fint!

aansoo.blogg.se

snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: