slide show

The eiffeltower

 
Jag gjorde pepparkakor på mitt egna sätt idag, vet inte om det blev så himla fint men kul grej ändå hahah.
elin

Jättefint ju, vilken rolig idé! :D

linda

ja jag älszkar den

LIENE

Åh den blev ju jättefin!

Pauline

kuligt!

Sara Ekman

nice :D

Jasmine Lundvall

Men vad kul :D

Elisabet

coolt

Linnéa

Åh, dom skulle jag vilja prova <3

Felicia

superfin ju haha, söt och egen :D

puss

Felicia

Sv: ja :)

Milina Salihodzic

Kul fantasi :D
När jag var liten gjorde jag alltid nakna personer eller snoppar och tyckte det var jättekul haha...

Eleonora Adriana ♥

Snygg!!

Paulina Holmberg

häftigt :)

anna

cool pepparkaka!

Åh men vilket gulligt! ^^,

Amanda Persson

haha rolig pepparkaka :D

Kajsa Johansson

nej men vad häftig den blev! :D roligt med lite eget

Tess

Åh, vilken rolig idé! :) Kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

påhittig du är:)

Emma-Julkalender på bloggen

Snyggt eiffeltorn! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg

ANGELICA - hälsosamt mål

Fint ju :D

Johanna - A dream as a model ♥

haha fint ju! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: