slide show

That new top

 
 
 
Har på mig nya tröjan idag+mina favoritjeans, nice! nu ska jag fila bort gelén från mina naglar, egentligen så har jag bara haft dom i ca 2 veckor men jag är ju lite som jag är och vill ha nya naglar nu haha.
sannas rum

Snyggt!

Svar ang designverktyget på blogg.se; Det är samma sak som innan, eller vad menar du? :)

☆Z I N J A☆

så fint^^
älskar dina jeans!

Felicia

Jaaaag har en likaadaaaan, men mina bröst krossas, haha!

puss

Emelie

Så snyggt!=) gillar toppen!! vart är den ifrån?

Rebecka

Fint!

Sv: Haha ja:)

Michelle

Söt topp!

sv: Ja, absolut! Jag har inte fått grepp om det där med videon än! Hade varit så roligt att få igång! :)

Amanda

Fin!

Milina Salihodzic

Snyggt!

Linnéa

Så himla fin topp <3

paulina

kul med lite nytt!

Johanna - A dream as a model ♥

så fint! :)

Elin Sundgren

Vilken snygg! :-D

Amanda Rieem

vart är jeansen ifrån? assnygga!

Sofia

Sjukt snygg! :)

Emelie

Snygg topp, stilig liksom :)

Josephine

Snyggt!

Nelly

Så fint :D

Mathilda ♥

Super snygg outfit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: