slide show

Snowflakes

 
Det här är inte mina julaftonsnaglar utan jag målade dom här igårkväll. blev inte nöjd med snöflingorna men annars så ser det okej ut, älskar det röda lacket från china glaze som heter ruby pumps.
Jonna

Wow vad snyggt! Är det dina riktiga naglar?

Felicia

ÅH så sjukt snygga!!!!!
puss

☆Z I N J A☆

gu så duktig du är!

aina [fotoblogg]

Såå snygga :)

Emme ∞

Jättefina naglar!

SV: Tack så mycket! :D

Kashaya

Fina julnaglar. Superfint det där CG lacket.

nancy

Oj vad fint, talang! Kolla gärna in min blogg :)

Paulina

Såå fina!

anna

himla fina! :)

Lisa Radojewska

GOD JUL! ♥

Sara Ekman

åh så fina :)

Eleonora Adriana ♥

Dom blev ju jätte fina ju! :)

Siri

svar: ja men eller hur!! God Jul på dig! xx

milina.blogg.se

Åh så fint :)

Caroline

Sååå snyggt! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så fina de blev. Jag har inte hunnit med att julfixa mina, så de får se ut som de gör haha

Anita

God jul :D

Ida

Tycker de ser jättefint ut jah! :D
Var gärna med i veckans blogg hos mej :)
God Jul!

isabella

Grymt snygga!

God jul! Hoppas du får en grymt bra dag! :D

Kram.

Amanda

Så snyggt! God Jul!

Linnéa

Så himla fina :)
Hoppas du får en toppenfin julafton <3

Sandra SG

SÅ fina naglar!

GOD JUL från mig till dig! och såklart en stor JULKRAM!

Johanna A dream as a model ♥

snyggt! :)
God jul! :D

simone

så sjukt fina naglar! duktigt tjejen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: