slide show

O.P.I

 
 
Fick 2 st paket idag, ett från JFR (visar innehållet imorgon) och ett från nordicfeel som innehöll två st nagellack från OPI och en julklapp till min syster. nagellacken är från en gammal kollektion men jag var tvungen att haffa lights of emerald city för jag tycker den är så himla fin och jag har aldrig sett något liknande lack förut. ska testa dom när jag hinner och visar upp mer bilder då!
Milina Salihodzic

Snygga!

Elin

Båda var superfina! :)

Fint!

Moa

Sv: åh tack så myclet:)

Snygga nagellack!!

jossan

Fina nagellack!:)

sv: Inte? Finns på svtplay där du kan kolla ikapp på alla avsnitt ju, verkar lovande tycker jag iallafall. :D

aina [fotoblogg]

Vilka snygga lack :)

Amanda Johansson

Fina lack :)

Ellen

Snygga nagellack! :D

liborius

åh vilka fina:D

Sara Ekman

de är så fina :)

Amanda

Snyggt med glitter :)

Elisabet

Fina färger

Pauline

älskar OPI!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina!

Amanda [SPONTAN]

Härligt med nya grejer :)

Lollee

Alltså super snygg bloggdesign!! <3

MAKEUP BY LEO

Måste testa OPI!

hanna

snyggt :D

Christina

Åh så fina :) Gillar namnen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: