slide show

Nyårsnaglarna

 
 
Såhär ser mina nyårsnaglar ut, en massa glitter! ♥

Just nu är jag hos min syster, åkte hit idag och stannar i några dagar, kommer bli mysigt! Uppdateringen kommer nästan bli som vanligt.
jossan

sv:Tack! Jag gillar också filmtips! :D

Skitsnygga naglar verkligen, du kommer vara snyggast imorgon med dessa klor ;)

Annika

Snygga!

Jojo

Snygga!

Amanda

Snyggt!

Johanna - A dream as a model ♥

snygga!

Michelle

Du är så duktig! :) snyggt!

Pauline

snygga! mina är silverglittriga :)

En plats i solen

Jätte snygga naglar :)

ja kan tänka mig det är bra med en fjärrutlösare

Nathalie Tegelstam

- Tack :)
Jätte fina naglar!

isabella

Supersnygga naglar! :D Gör du det själv?

Sofia

Grymt snyggt!

liborius

fina!

☆Z I N J A☆

så fint^^

OLIVIA

super fint!!

sv: åh tack :D
kramis♥

♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

Nelly

Så fina! :)

Sara Ekman

snygga! :)

milina.blogg.se

Du gör den där formen superbra!

Anita

Så fina, gott nytt år på dig sötnos! :D

Linnéa

Ja, emma watson är grymt snygg & bra skådis :)

Tjusiga naglar <3

anna

så fina naglar :)

Linnéa

Gud vad snygga!! Gott nytt år :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: