slide show

Nya naglarna

 
 
 
Såhär blev mina gelénaglar som jag fixade igår. ville ha något rätt diskret så jag kan göra designer över men samtidigt så ville jag inte ha helt naturella naglar så la på lite glitter också. gillar ni dom?
☆Z I N J A☆

åh va fint:)

Sandra SG

snygga naglar! :)

sv: ja jag hoppas jag kan våga det någon gång för tror verkligen att den upplevelsen är sjukt cool

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina! :)

sv: Ja, dom blev helt okej! :)

Berta K

Jättesnygga naglar!

Emelie

Gud så fina!!=)
sv: åh ja verkligen! men jag har ju som sagt ingen som kan fota mig, så ska försöka klara av det själv haha=)kramar

Amanda Rieem

snygga naglar!

Felicia

Gillar inte riktigt spetsiga naglar men fina på dig, ska gå och göra akrylnaglar innan min födelsedag tänkte jag :D

puss

Eleonora Adriana ♥

Jätte fina :)

Elinore

Jätte fint :D
tänkte höra med dig som kan massor om naglar..hur är din ställning till acryl? Är gel bättre? :)

Jojo

Fina!

Hanna

Spetsiga naglar är ju super snyggt! :)
Sv: Jag kan skicka lite snö till dig ^^

Paulina

Fräscha!!

Felicia Karlström

OH så fina!!!

marina

sv. Dom blev riktigt goda. :)
Dem blev ju fina, gillar glittret. :)

Linnéa

Dom blev väldigt snygga ju <3

Sara Ekman

så läckra! :)

Lisa Radojewska

så fint!

sv; ja den är as snygg!
Okej! ja deras body lotions är så bra! :D

Kram

Amanda [SPONTAN]

Snyggt :)

Emma- Julkalender på bloggen!

Sv: Tack :)

Coola naglar, du passar i spetsiga naglar, det gör inte jag :)

Olivia Magnusson

så fint!

Vinnaren av lucka 20 finns nu ute på bloggen, stort grattis till dig som vann. Kika in för att se om det blev du (Ni hittar vinnaren i Lucka 20 inlägget) Om ni inte vann så har ni 2 andra chanser, ge inte upp hoppet! Tusen tack för ni deltog. kram ♥

Sandra

Supersnyggga! Va duktig du är :)

milina.blogg.se

Svinsnyggt! :D

Patricia ♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

glitter är aldrig fel?:)

Amanda Persson

Vad fina :D kram!

Elinemma ▲

snygga naglar!!
sv; ja alltid kul med nya saker :)

Beatrice

Gud så fina!!!

Vad fint, är det dom som du målar å så på sen, du gör inte nya naglar varje gång du målar något nytt? :P

sara

Snygga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: