slide show

Ny systemkamera

 
 
Jag är väldigt nöjd med alla julklappar jag fick (så tacksam!) men min nya systemkamera var den bästa julklappen, är såå glad! jag hade önskat mig antingen D3200, D5100 eller D5200 för att jag inte har en aning om vad som skiljer dom åt hehe och även om jag inte hunnit fota så mycket med den här så är jag grymt nöjd med den. vad som kommer hända med min gamla, en D60 får vi se, jag kommer iallafall låna batteriet av den så jag har ett extra men annars får nog mina föräldrar ta över den.
 
visar resten av julklapparna i ett annat inlägg, tyckte bara att min kamera förtjänade ett eget.
Johanna - A dream as a model ♥

Åh vad kul :D

Annika

SV: tackar :D

Sofia

Häftigt. :) Jag fick en kamera förra året. Verkligen perfekt julklapp. :)

Emelie

Nice med ny kamera ju :)
sv: Jag tyckte deras armar såg ut att bara vara skinn och ben, tyckte det va lite trist att se det så smalt :/

Emme ∞

ÅHH vad fin! Förstår att du är glad!

Sv: Kul att du tycker det! :)
Jo men precis!

Linnéa

Wohoo, vilken grym julklapp <3

Milina Salihodzic

Nice :)

Olivia Magnusson

Men åh va kul, alltid så himla himla kul med ny kamera :D

sv: åh tack :D
kramis ❤

Elinore

åå super bra julklapp :D As bra kamera!

Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt! :)

isabella

åh vad nice! :D

Sara Ekman

Nice :)

Anita

Nej va kul :D

bookofems.blogg.se

åh vad kul! :D

Nelly

Så roligt! :) Har också en Nikon d3200 och är väldigt nöjd ^^

♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

fru josefine

Åh vad roligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: