slide show

Nail inspiration

 
Gjorde nyss ett collage med lite nageldesigner som jag har gjort själv som lite inspiration till er inför jul/nyår. alla är väldigt enkla att göra och även om ni bara kör på helfärgat så kan det bli riktigt snyggt om man är noga när man målar - ta bort det som kommer utanför och måla iiinte på nagelbandet! lämna ett litet mellanrum som jag gjort.
Linnéa

Lovely <3

Haha, eller hur - en av mina favoritfilmer :) Tröttnar aldrig <3

sannas rum

Massa snyggt!

Sv; Ja utseendet är ju annorlunda och hur man navigerar, men det har jag redan visat hur man tar sig fram :) Men själva designandet är ju detsamma!

Hanna

Du är så duktig på att göra naglar :)
Sv: Ja super gott! :)

Emelie

Åh så mycket fint :) Du är så duktig!

jossan

Skitsnygga! :D

sv: Jag håller med dej, himla bra är den! :)

Sandra SG

oj vilka snygga! Sån inspo man får!

sv: ja det är jätte kul och mysigt att pynta granen! :D

☆Z I N J A☆

wow vad fint!

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja!! kommer bli så nice

Michelle

Så många fina naglar! :)

sv: Ja, ska testa produkterna imorgon. Idag är jag nog för trött! :(

LEOS SMINKBLOGG

Fan vad snyggt!

kaffehörnan

Attans grymma naglar grymma färger
Vad duktig du är

Eleonora Adriana ♥

Jag har utmanat dig på min blogg :)

http://daysofsannah.blogg.se/2013/december/utmaning-och-pepparkakshuset.html#comment

milina.blogg.se

Fint collage med fina naglar!

Pauline

åh, ska passa på att ha massa målade naglaar nu när jag inte har vårdjobb

Linnéa

Så himla fina naglar :)
Jag hoppas verkligen att jag kan hitta ett lack som passar till min nya paljettklänning <3

Johanna - A dream as a model ♥

så snygga! :)

Josephine

Sv; Ja, riktigt mysigt :)

claudia

Va fint!!

Jasmine Lundvall

Vill också kunna göra fina naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: