slide show

Mina julklappar

 
Kameran har jag redan visat upp men fick även en liten surfplatta på 7'' från något random märke.
 
 
gissa vem som haft PLL marathon dom senaste dagarna hehe.
 
 
silverglittrigt nagellack från essie, 'set in stones' heter färgen. ska visa hur den ser ut imorgon!
 
 
halsband med texten 'believe in yourself'.
 
Det där var bara några av mina julklappar, fick även en vit stickad tröja (visar den när jag ska ta outfitbilder), kosttillskott för hud/hår/naglar, duschkräm, en 473 ml redbull (haha!) och en mysig pyjamas från cubus som ligger i tvätten så kan inte fota den just nu, kan visa senare.
Silke

Fina saker!

Michelle

Wow vilka klappar! :)

sv: Ja! Finns nog en hel del kvar att fynda! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

Linnéa

Fina klappar ;)

Oh ja, lady gaga är bara såååå snygg, även om hon verkar lite weird ibland <3

Annika

Fina julklappar :)

Sofia

Superbra grejer juh. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: