slide show

Min julafton

Jag hade en toppendag igår med härligt sällskap, god mat och massa roliga paket! visar vad jag fick (och mina julnaglar) i ett annat inlägg lite senare men så länge kommer lite bilder från gårdagen.
 
 
 
 
 
 
 
Emelie

Mysiga bilder! Du verkar ha haft en bra jul :)
sv: Visst är de sjukligt snygga?! Känner för att införskaffa en ;)

En plats i solen

Fina bilder, lät som du hade det bra

Amanda Johansson

Härliga bilder :)

Hanna

Vad mysiga bilder :)

Linnéa

Hihi, ja Hampus ja, han är världens sötaste vovve :)

Mysiga julbilder där <3

Emme ∞

Vad kul att du hade en bra dag, bilderna tyder på att ni hade det väldigt mysigt (ser i alla fall ut så!^^)!
Riktigt söt katt, är det din?♥

SV: Tack så mycket! :D

Svar: ja det är min katt :) :)
Julia

☆Z I N J A☆

gu så mysiga bilder:)♥

Berta K

Sv: Ja visst är den :)

aina [fotoblogg]

Mysiga bilder :)

♫♪ sandra - en musikblogg

mysiga bilder!

Pauline

du verkar ha haft en fin jul! :)

Emelie

fina bilder!:)
sv: åh ja jag kan förstå det!! blev riktigt glad när jag fick den kan jag säga dig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: