slide show

Mellandagsrea

Det här inlägget är tidsinställt för just nu sitter jag på tåget mot sthlm för att shoppa lite på mellandagsrean tillsammans med en vän. hoppas på att hitta något fint! har inte hunnit kolla in rean än så finns det något kvar eller är det urplockat? jag är iallafall ute efter en topp från bikbok, nya svarta jeans och kanske något fint nagellack. jag kommer vara borta i princip hela dagen så har tidsinställt ett till inlägg med mina nailz.
 
 
 
sorry för dåliga bilder men dom är ju tagna med iphonen och är fotade på julafton.
sara

Roligt med mellandagsrea i storstaden, hoppas du hittar det du letar efter! :)

OLIVIA

Såå fin!

sv: Hihi ja :D
kramis♥

Ellen

Jag var på mellandagsrean i torsdags. Sjukt mycket folk, men jag hittade nya svarta jeans och lite till. Hoppas du hittar det du letar efter :)
sv: Tack! :)

Sofia

Hoppas du hittar massa fint. :)

Pauline

mysigt med mellandags rea, det har jag å gjort idag :)

Sara Ekman

vad kul med shoppindag! :)

Amanda [SPONTAN]

Härligt, hoppas du hittar något du vill ha! :)

m a t h i l d a ♥ | foto ღ

Sv: Åh tack så hemskt mycket fina du! :)

☆Z I N J A☆

älskar mellandagsrea!
hittade ett par jeans idag:)

Lina Johansson

- Åh tack!

Hoppas du får en bra dag :)

veronica eriksson

Riktigt fint skal tjejen! :) Kram

Natta

Lycka till med letandet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: