slide show

Månadens design

 
 
Mina naglar från november, vilken gillar ni mest? ♥
Christina

Vilka snygga naglar. Så duktig du är på att designa och måla dem :) Gillade nr 5 och 6 extra mycket :)

Felicia

Sv: ja :)

Michelle

Hur lyckades du få så fina och raka streck? Jag använde någon tejp men den drog bort lacket jag hade under.. trist.. borde jag ha ngn speciell tejp?

sv. Ja precis! Nä.. men jag lyckades ta mig till gymmet idag och det kändes bra efteråt! :)

Hanna

Jag tycker nummer 4 var riktigt fina! :)

Linnéa

Så himla tjusiga allihop <3

Malva

Fyran var så snygga!!

amanda

Shit vad fina!! :D 3 och 6 tror jag!

Emelie

Vad heter en sån där spetsnagel design? =) haha bra förklarat av mig men en sån där design som visas på sista bilden till höger!=) skit snyggt!=)

sv:Åh okej!=) Hur mycket brukar du ta då då? =)Vart bor du? =) Skulle lätt kunna va din lilla kund om du bor nära mig=) och om du inte är allt för dyr ^^ ohja visst är den snygg!!=)kramar

sanna

3:an och 6:an

Jasmine

Alla dina designer är så himla läckra!

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Sara Ekman

snygga :)

Lisa Radojewska

sv; ja super!
Vad roligt :)
Älskar ankaret! vill oxå kunna göra sådär :(
Kramis

mathilda

sjukt snygga naglar! älskar 3 och 4!! :)

sv: förlåt för sent svar :)
ja vill verkligen ha en sådan :D

Lara&Lucy^^

så duktig du är!! jag gör också naglar :)

caroline

4 och 5 :D

Pauline

snygga!

Elinore

3, 4 och 5 :D Så himla fina :)
Ha en bra dag <3

Nelly R.

4 och 1 :)

Amanda Johansson

Men åh vad duktig du är på att göra naglar!! :)

Paulina Holmberg

jag gillar 5 och 6 :)

sara

gillar 3 och 8 mest :)

Eleonora Adriana ♥

Alla var superfina, speciellt 2, 4, 5 och 8! :)

FlizanLizan

Snygga naglar :D

Nummer 1 och 4! :)

Fashion Safari

min favorit är fyran :)

evelina

Alla var fina, men jag gillar nog 2an och 3an lite mer :)

Felicia

2 & 4 :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: